zakładki

poniedziałek, 23 lipca 2012

Lemax colour Shine Holographic

Kilka dni temu odwiedziłam nową malutką drogerię osiedlową i od razu przykuł mój wzrok koszyczek z lakierami po 2,00 zł z mnóstwem różnorodnych kolorów dlatego postanowiłam zaszaleć i zakupić kilka z nich. Wybór padł na lakiery nieznanej dla mnie firmy LEMAX. 

Padło na piękny niebieski kolor, zastanawiałam się jaki będzie w rzeczywistości i jak dla mnie jest cudowny :o)



Kolor jest identyczny jak na zdjęciu. Sadziłam, że lakier za taką cenę nie będzie ani zbyt trwały ani nie zachwyci mnie, dlatego nie miałam wygórowanych oczekiwań w stosunku do niego i jakie było moje zaskoczenie po pierwszym użyciu.



  • Bardzo szybko schnie
  • Ślicznie połyskuje
  • Kolor troszkę mocniejszy ale mi to nie przeszkadza
  • Jest trwały u mnie wytrzymał 5dni
  • No i ta cena 


Niestety nie podam numeru kolorku, gdyż producent nie nadał ani nazw ani numerów dla lakierów dlatego musicie szukać interesujących kolorków. Podsumowując szukasz taniego, trwałego z dużą gamą kolorystyczną lakieru ? To wypróbuj lakiery LEMAX. 
Życzę udanego i taniego polowania :-)

3 komentarze:

  1. piękny :) muszę jakiś zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor na lato :)
    Bardzo lubię takie niebieściaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. firma Kobo jest dostępna tylko w Drogerii Natura :) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie reklamuj tu swojego bloga .!
Dziękuję za skomentowanie mojego bloga :*
Jeżeli obserwujesz mojego bloga napisz w komentarzu na pewno odwdzięczę się tym samym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...